ARASH NASSIRI: Fotos de la Inauguració

27 de maig de 2016 La Fundació Han Nefkens i la Fundació Suñol han presentat conjuntament al Nivell Zero, en el marc del Festival LOOP 2016, una exposició individual de l’artista francoiranià Arash Nassiri (Teheran, 1986) ...[+]

ARASH NASSIRI

12 de maig de 2016 Inauguració: dimecres 25 de maig de 2016, a les 19.30h La Fundació Han Nefkens i la Fundació Suñol presenten conjuntament al Nivell Zero, en el ...[+]

APERTUS

05 de maig de 2016 Apertus. Seminari-Taller Internacional en Art Contemporani, és una iniciativa de l’Escola Massana amb el mecenatge de La Fundació Han Nefkens, amb l’objectiu de promoure l’intercanvi ...[+]

PROJECTES

COL·LABORADORS

• image description
H+F

Han Nefkens va començar a col•leccionar art l’any 2000. La Col•lecció H+F, anomenada així per les inicials dels noms del seu impulsor i de la seva parella, Felipe, es troba en dipòsit en diversos museus dels Països Baixos i en altres països. Actualment, Han Nefkens no només col•lecciona, sinó que també impulsa projectes artístics internacionals, sovint en col•laboració amb museus i altres institucions del món de l’art.

ArtAids

La Fundació ArtAids va ser fundada per iniciativa de Han Nefkens el 2006. ArtAids combat la sida a través del poder de l’art com a arma principal. ArtAids invita artistes destacats a produir obres al voltant de la sida i els problemes relacionats. Aquestes obres serveixen per conscienciar els ciutadans i fer que s’hi impiquin.

Han Nefkens

Compartir és per a Han Nefkens l’antídot contra la soledat. Ho fa a través dels seus projectes artístics i contra la sida i a través dels seus escrits. El 1995 va fer el seu debut amb la novel la autobiogràfica Bloedverwanten (“Parents”), seguida de Twee lege stoelen (“Dues cadires buides”, 2006) i De gevlogen vogel (“L’ocell va volar”, 2008). El seu darrer llibre, publicat en traducció al castellà, va aparèixer el 2011 sota el títol Tiempo prestado. Nefkens també escriu peces curtes, “vinyetes”.