Olafur Eliasson “Notion motion” – Fins el 18 de setembre

26 de juny de 2016 Imatges de la inauguració de ‘Notion motion’ la setmana passada al Museu Boijmans de Rotterdam (Holanda). ‘Notion motion’, de la Han Nefkens H+F Collection, utilitza ...[+]

II – BECA UB – Mónica Planes

16 de juny de 2016 En aquesta segona edició de la Beca Fundació Han Nefkens_ProdArt 2016, volem comunicar la nostra satisfacció per l’alta participació d’enguany amb 28 propostes presentades. D’altra ...[+]

Reunió del Jurat – 2a Beca UB

14 de juny de 2016 Barcelona, 10 de juny de 2016. Divendres passat es va reunir el jurat de la II Beca Han Nefkens-Universitat de Barcelona, a la Facultat de ...[+]

Sopar a la Fundació Suñol con Arash Nassiri i Cyrus Kabiru

08 de juny de 2016 Barcelona, Divendres 3 de juny de 2016. Durant el sopar a la Fundació Suñol, ens van acompanyar personalitats diverses de l’escena cultural que van poder ...[+]

PROJECTES

COL·LABORADORS

• image description
H+F

Han Nefkens va començar a col•leccionar art l’any 2000. La Col•lecció H+F, anomenada així per les inicials dels noms del seu impulsor i de la seva parella, Felipe, es troba en dipòsit en diversos museus dels Països Baixos i en altres països. Actualment, Han Nefkens no només col•lecciona, sinó que també impulsa projectes artístics internacionals, sovint en col•laboració amb museus i altres institucions del món de l’art.

ArtAids

La Fundació ArtAids va ser fundada per iniciativa de Han Nefkens el 2006. ArtAids combat la sida a través del poder de l’art com a arma principal. ArtAids invita artistes destacats a produir obres al voltant de la sida i els problemes relacionats. Aquestes obres serveixen per conscienciar els ciutadans i fer que s’hi impiquin.

Han Nefkens

Compartir és per a Han Nefkens l’antídot contra la soledat. Ho fa a través dels seus projectes artístics i contra la sida i a través dels seus escrits. El 1995 va fer el seu debut amb la novel la autobiogràfica Bloedverwanten (“Parents”), seguida de Twee lege stoelen (“Dues cadires buides”, 2006) i De gevlogen vogel (“L’ocell va volar”, 2008). El seu darrer llibre, publicat en traducció al castellà, va aparèixer el 2011 sota el títol Tiempo prestado. Nefkens també escriu peces curtes, “vinyetes”.