Presentació a la Conferència Anual del CIMAM 2016

16 de novembre de 2016 Diumenge 20.11.2016 – 19: 00h – Barcelona La Conferència Anual del CIMAM 2016 se celebrarà a Barcelona del 18 al 20 de novembre, seguida de ...[+]

FLOW SERIES: Jungju An (Corea del Sud) en conversa amb Sook-kyung Lee

13 de novembre de 2016 Flow sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents ...[+]

Flow Series: SoJung Jun (Corea del Sud) en Conversa amb Bar Project

03 de novembre de 2016 Flow sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents ...[+]

ACTE 35: Tatiana Busto Garcia. Paisaje en Fuga (microhistorias en una ciudad interrumpida)

19 d'octubre de 2016 Inauguració el 25 d’octubre de 2016 a les 19.30h – (25.10 – 17.12.2016) L’ACTE 35: Tatiana Busto Garcia. Paisaje en Fuga (microhistorias en una ciudad interrumpida) presenta ...[+]

PROJECTES

COL·LABORADORS

• image description
H+F

Han Nefkens va començar a col•leccionar art l’any 2000. La Col•lecció H+F, anomenada així per les inicials dels noms del seu impulsor i de la seva parella, Felipe, es troba en dipòsit en diversos museus dels Països Baixos i en altres països. Actualment, Han Nefkens no només col•lecciona, sinó que també impulsa projectes artístics internacionals, sovint en col•laboració amb museus i altres institucions del món de l’art.

ArtAids

La Fundació ArtAids va ser fundada per iniciativa de Han Nefkens el 2006. ArtAids combat la sida a través del poder de l’art com a arma principal. ArtAids invita artistes destacats a produir obres al voltant de la sida i els problemes relacionats. Aquestes obres serveixen per conscienciar els ciutadans i fer que s’hi impiquin.

Han Nefkens

Compartir és per a Han Nefkens l’antídot contra la soledat. Ho fa a través dels seus projectes artístics i contra la sida i a través dels seus escrits. El 1995 va fer el seu debut amb la novel la autobiogràfica Bloedverwanten (“Parents”), seguida de Twee lege stoelen (“Dues cadires buides”, 2006) i De gevlogen vogel (“L’ocell va volar”, 2008). El seu darrer llibre, publicat en traducció al castellà, va aparèixer el 2011 sota el títol Tiempo prestado. Nefkens també escriu peces curtes, “vinyetes”.