The Colony de Dinh Q. Lê a Londres.

23 de setembre de 2016

Mariam Suhail – Biografia

12 de setembre de 2016 Mariam Suhail va néixer a Rawalpindi, Pakistan, l’any 1979, i va créixer a Islamabad. El 2001 es va llicenciar en Belles arts (BFA) a l’Escola ...[+]

FLOW SERIES: MARIAM SUHAIL (PAKISTAN) amb ALEXANDRA LAUDO

08 de setembre de 2016 Flow sèries és un programa impulsat per la Fundació Han Nefkens i la Fundació Antoni Tàpies l’objectiu del qual és reunir diferents persones del món de l’art procedents ...[+]

THREE EYES: Five Young Chinese Designers

28 de juliol de 2016 Ens agradaria cridar la seva atenció sobre la inauguració de l’exposició “Three Eyes : Five Young Chinese Designers” el dissabte 1 de d’octubre de de ...[+]

PROJECTES

COL·LABORADORS

• image description
H+F

Han Nefkens va començar a col•leccionar art l’any 2000. La Col•lecció H+F, anomenada així per les inicials dels noms del seu impulsor i de la seva parella, Felipe, es troba en dipòsit en diversos museus dels Països Baixos i en altres països. Actualment, Han Nefkens no només col•lecciona, sinó que també impulsa projectes artístics internacionals, sovint en col•laboració amb museus i altres institucions del món de l’art.

ArtAids

La Fundació ArtAids va ser fundada per iniciativa de Han Nefkens el 2006. ArtAids combat la sida a través del poder de l’art com a arma principal. ArtAids invita artistes destacats a produir obres al voltant de la sida i els problemes relacionats. Aquestes obres serveixen per conscienciar els ciutadans i fer que s’hi impiquin.

Han Nefkens

Compartir és per a Han Nefkens l’antídot contra la soledat. Ho fa a través dels seus projectes artístics i contra la sida i a través dels seus escrits. El 1995 va fer el seu debut amb la novel la autobiogràfica Bloedverwanten (“Parents”), seguida de Twee lege stoelen (“Dues cadires buides”, 2006) i De gevlogen vogel (“L’ocell va volar”, 2008). El seu darrer llibre, publicat en traducció al castellà, va aparèixer el 2011 sota el títol Tiempo prestado. Nefkens també escriu peces curtes, “vinyetes”.